Thursday 25 November 2010

:: Terindah ::

Beberapa hari selepas hari interview...
k.long mesej..bertanya khabar..mula dari hari tu..
selalu sangat dapat msj dari k.long..
tanya khabar...kakak yang sangat caring..
kehidupan ku yang tidak mempunyai kakak..
menjadikan kuselesa berkongsi masalah dengan k.long..
terima kasih..=)

tetiba k.long bgtau yang ada orang ingin kenal denganku..
siapa dia??
k.long mengingatkanku kembali pada hari interview tu..
hah?? dia?? yang memandang??
tapi raut wajah xdapat untuk ku ingat kembali..
kata k.long ingin berkenalan..
k.long menyatakan kehairanannya bila si dia minta no hp aku..
kata k.long, dia pemalu..xpernah bercinta katanya..
hemmm begitu...

daku xmenggangap lebih..
mungkin sekadar ingin berkenalan..
kerana usianya, seusia abangku..
aahh....abaikan..tiada yang lebih..

setelah itu..ak menerima mesej dari dia...
sekadar bertanya khabar..
walaupun ku tidak mengetahui namanya...
"awak" "saya"...=)

sebenarnya disebalik ini..
tersimpan satu rahsia yang mengelikan hati..
biarlah aku dan dia yang mengetahui...
inilah ketetapan Illahi...
aku bersyukur...dikurniakan teman sepertinya...
sabar...

hari2ku dilalui dengan sempurna..
walaupun kami jarang mesej...
STPM...dia banyak memberiku dorongan dan sokongan..
indah walaupun ku tidak pernah bertemu....
terima kasih kerana menjaga maruah bersama...
detik perkenalan pertama ini..
membuatkan hatiku terisi "sesuatu"
apakah itu??
aku belum pasti....
aaaahhhhhh.......

No comments:

Post a Comment